sobota, 10 września 2016

MUST HAVE urodowe na najbliższy czas


Witajcie!

   Jako kobieta zawsze potrzebuję miliard rzeczy, potrzebne czy nie ważne żeby było:)
Staram się ograniczać zakupy do minimum, ale co poradzę, że wszystko kończy się w jednym czasie a do tego dochodzą zachcianki?
Na pierwszy rzut pójdzie paletka cieni MAKEUP REVOLUTION AFFIRMATION – paletka zawiera 32 cienie, w idealnej jak dla mnie kolorystyce. Cena ok. 40zł.

Kolejnym produktem jest mix korektorów do kamuflowania niedoskonałości firmy KOBO Professional. Po letnim opalaniu na twarzy pojawiają się niewielkie przebarwienia i piegi więc mam nadzieję, że sobie z tym poradzi. Cena ok. 19,99zł

Jeden z rodziny już mam, jest rewelacyjny. Mam na myśli pędzle do makijażu Hakuro. Ja posiadam pędzel do podkładu H50, sprawdza się rewelacyjnie, strata podkładu nie jest tak duża jak w przypadku magicznych gąbeczek. Przynajmniej w moim odczuciu. Chciałabym sprawić sobie zestaw do cieni Hakuro zestaw pędzli do CIENI H70 H76 H77 H79 H85. Cena ok. 75zł


Moja wariacja na punkcie włosów jeszcze nie minęłaJ nadal chciałabym, żeby były długie i zdrowe. Mam w planach zakup szczotki do włosów Tangle Teezer, podobno nie szarpie włosów i nie łamie. Zobaczymy, czy naprawdę działa cuda. Cena ok. 32zł

Ostatnią, chyba już rzeczą będzie lakier hybrydowy Semilac z najnowszej kolekcji. W swoim arsenale posiadam kolory raczej neutralne, pasujące na każdą okazję. Teraz marzę o dwóch kolorach : Porto Marine oraz Boyfriend Jeans. Cena ok. 28zł




Dobrej soboty, Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz