niedziela, 18 września 2016

Ulubieńcy kosmetyczni - Sierpień

Witajcie! :)

W dzisiejszym poście przedstawię moich ulubienców kosmetycznych. Opiszę ulubione produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy, włosów i ciała.

Pierwszym produktem jest mydło do pielęgnacji twarzy, które w mojej łazience znalazło się zupełnie przez przypadek. Nie ukrywam skusiła mnie bardzo niska cena 5,99 za 100ml. Jest to mydło w płynie z nanosrebrem i białą glinką firmy Kropla Zdrowia. Nanosrebro ma działanie antybakteryjne. Zalecany do stosowania podczas kuracji leczenia trądziku. Jest łagodny, nie podrażnia i nie wysusza cery. Mam wrażenie, że delikatnie zwęża pory. Jest prawie bezzapachowy co dla mnie jest ogromnym plusem - nie lubię silnie perfumowanych produktów do twarzy. Do kupienia w aptekach.


Podkład Revlon Colorstay 24H, jest ostatnio moim ulubionym podkładem. Ja używam podkład do cery suchej w kolorze 250 Fresh Beige. Jest dość ciężki, ale uwielbiam go za doskonałe krycie - które przy ostatnich problemach z cerą było potrzebne. Podkład dobrze się rozprowadza, ja używam do tego pędzla do podkładu Hakuro H50. Trwałość podkładu oceniam bardzo wysoko, razem z pudrem ryżowym Paese tworzą idealny duet nawet na ciepłe dni. Podkład nie ściera się i nie roluje. Cena ok. 30-35zł.



Odżywka głęboko regenerująca do włosów MilkShake. Odżywka zawiera masło muru muru, które odpowiada za odpowiednie nawilżenie i regenerację włosa. Włosy po jej zastosowaniu są miękkie, błyszczące i gładkie. Nie daje odczucia ,,tłustych włosów,, natomiast trzeba pamiętać, żeby obficie spłukać wodą. Cena jest dośc wysoka, za 300ml musimy zapłacić 60zł - produkt jest bardzo wydajny.

Krem nawilżający do twarzy Dermedic Hydrain2. Krem daje intensywne nawilżanie, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Zaraz po nałożeniu spokojnie można aplikować podkład. Krem przeznaczony jest do skóry suchej, łagodzi podrażnienia. Cena 40zł za 50g produktu. W cenie regularniej to dość sporo ale często jest w promocji za ok 20zł.




Na dzisiaj to już wszystko, bardzo przepraszam za jakość zdjęć ale mój telefon i dzisiejsza pogoda nie sprzyjały:(
Iwona



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz